.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنها سينماي شهرستان نكا نانوايي شد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نكا، عدم وجود سينما را از دغدغه‌هاي اصلي فرهنگي مردم نكا دانست و گفت: تنها سينماي شهرستان نكا نانوايي شد.

عين‌الله فلاح امروز در گفتگو با فارس با ابراز نگراني از تغيير كاربري سينماي نكا گفت: ‌همزمان با وقوع سيل نكا، سينما بسته و با ايجاد تغيير كاربري در آن اكنون به نانوايي و تخمه‌فروشي تبديل شده است و تاكنون اقدامي در راستاي بازسازي و بازگشايي آن صورت نگرفته است.

وي افزود: پرونده سينما آزادي نكا در دست پيگيري است و با متخلفان تغيير در كاربري اين فضاي فرهنگي از سوي مقامات قضايي برخورد مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نكا در ادامه اظهار داشت: بايد حق نكا در تامين تجهيز فرآورده‌هاي فرهنگي احيا شود و من اميدوارم كه با تلاش و پيگيري همه مسئولان اين امر محقق شده و مردم نكا با آغاز به كار تنها سينماي اين شهر مشكلاتشان در اين راستا برطرف شود.

فلاح يادآور شد: اين شهرستان به دليل علاقمندي و قابليت فراوان به هنر، قابليت و توانمندي ايجاد سينما را دارد و ما با تمام توان براي تحقق اين امر تلاش خواهيم كرد.

وي با اشاره به اينكه در سال‌هاي اخير با اكران همزمان فيلم‌ها در تهران و شهرستان‌ها به همه مردم ايران به عنوان شهروند در جه يك نگاه شده و مخاطبان زيادي را در خود جاي داده است، خاطرنشان كرد: ما نيز اين مسئله را در نكا تحقق خواهيم بخشيد، چرا كه معتقد هستيم نبايد مردم فهيم و هنرمند ما دغدغه امور فرهنگي داشته باشند.

شهرستان 110 هزار نفري نكا داراي يك سينما با عنوان آزادي بوده كه از حدود 11 سال پيش تاكنون با تغيير كاربري غير كارشناسانه به نانوايي تبديل شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.